torsdag 16. juli 2015

In love with AQUA !

 Ja det skal være visst....turkisgrønn eller Aqua om du vil er og blir min favorittfarge ! Fargen i stua er nettopp i denne nyansen, et valg jeg absolutt ikke angrer på :)
 Flaskene her er både veldig gamle og veldig nye...ikke lett å se forskjell faktisk...Den største er kjøpt på Ullared i Sverige:)
Vakker hortensia i lilla nyanser og i selskap med Aqua blir det bare skjønt synes jeg . Lysholderen foran her også et innkjøp fra Sverige.





Jeg har et servise i aqua som kommer fram hver sommer og det er dette fra Casagent. I år har jeg supplert med skåler og boller kjøpt på Bohus i samme nyanse.








 I kveld er det en av sommerens høydepunkter igjen nemlig "Sommar med Ernst ". Sist jeg var i Sverige fikk jeg faktisk sikret meg disse serviettene med et av mine favoritt sitat fra min store inspirasjon.... "I DET ENKLA BOR DET VAKRA".
Noe har helt rett i denne fantastiske mannen...og som vanlig gleder jeg meg stort til kveldens episode:)
Det snegler seg fremover på orangeriet og taket er nå nesten ferdig. Litt kledning her og der som har fått farge allerede i hvit CHI . Jeg kommer  tilbake med bilder fra prosjektet senere :)
Snart går turen til deilige Danmark hvor vi skal kose oss max.....og kanskje noen husker at jeg kom hjem med mange flotte skatter i fjor fra vår tur også da til Danmark  ? Jeg håper på en reprise i år også :)

                                               KLEM VIBEKE

5 kommentarer:

  1. So lovely! I have an aqua closet in my bathroom and the walls are painted chocolate! I love it with purple, too! Of course, I love anything purple! :)

    Have fun on your trip! Lots of pictures, please!

    SvarSlett
  2. So pretty, Vibeke! I love the aqua, white, and gray...and the purple hydrangea is perfect with it!

    SvarSlett
  3. HOLA AMIGA.. PASE A SALUDARTE, FELICITARTE POR TUS HERMOSOS TRABAJOS Y A DECIRTE QUE SI NO ERES MI SEGUIDOR, TE UNAS A MI SELECTO GRUPO DE BLOGUERAS, SIEMPRE ERES BIENVENIDA A MI HUMILDE RICONSITO EN EL QUE COMPARTO CON TODAS MIS TRABAJOS, INQUIETUDES... APARTE DE LA ACTUALIDAD EN MI PAÍS, ENTRE OTRAS TANTAS COSAS... SALUDOS, BESOS, BENDICIONES Y ABRAZOS DE OSO PARA TI Y TUS SERES QUERIDOS...
    ZHOBEYDA...

    SvarSlett
  4. nydelig farge!! og knallfine bilder :) moro å kunne blande sammen litt nytt og gammelt da :)

    SvarSlett
  5. Jeg er også vild med Sveriges svar på George Clooney, nemlig Ernst! Han er fabelagtig.
    Hilsen Lene

    SvarSlett