mandag 29. desember 2014

Årets aller siste....

Så skal vi dele våre aller siste bilder for året 2014. Jeg velger å dele en julerose med ALLE MINE GODE FØLGERE der ute...for uten dere hadde det heller aldri vært noe Vibeke Design...DERE er grunnen til at jeg holder inspirasjonen og kreativiteten oppe og får motivasjon til å fortsette med blogg og alt annet jeg foretar meg i min kreative del av livet :)

En stor TAKK ønsker jeg derfor å sende ut til alle deler av verden som er innom her hos meg daglig. At mellom fem til syv og et halvt tusen treff  daglig... når ut til denne bloggen er helt ufattelig for denne damen....Helt uvirkelig...gledelig og rørende, drømte aldri om dette for tre år siden da jeg startet opp.:)







I morgen er aller siste dag i et innholdsrikt og spennende år...Og som vanlig byr jeg på en eller kanskje to... års kavalkader...hi,hi...Som dere vet har jeg alltid probler med å "fatte meg i korthet"når det gjelder valg av bilder ....jeg har som vanlig altfor mye på hjertet :)))

              GOD & VARM KLEM FRA VIBEKE

12 kommentarer:

  1. vakre bilder !!! Jeg vil ha en fin sunn år, kjære hilsener fra angie fra Tyskland

    SvarSlett
  2. Grazie del tuo buon cuore per le tante immagini.
    Si,servirà un anno per guardarle tutte.Finirò nel 2015.
    Tanti auguri . Buon Anno a te e ai tuoi cari
    Laura

    SvarSlett
  3. Hei,
    Du tar så flotte bilder, skjønt å sitte her en morgenstund og nyte dem, ønsker deg et. Godtnyttår ,
    Stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Skjønne bilder!
    Ønsker deg et godt nytt år.

    SvarSlett
  5. Du tar jo de vakreste bilder og jeg er så glad for at jeg også har funnet deg på Instagram, Pintrest og jeg har deg også i bloggrullen min:-) Følger med i alle kanaler jeg :-) Fordi bildene dine gir meg så mye - så tusen takk selv. Ønsker deg et flott og godt nytt år.

    SvarSlett
  6. Tack för all inspiration, fina bilder och härliga texter....=)

    Gott slut och Gott nytt 2015...!!!

    Kram Ninni

    SvarSlett
  7. Thank you for sharing all your beautiful pictures, Vibeke! They are all inspiring in some way to me and sometimes just make me smile when I am having a rough day.

    Happy New Year!

    SvarSlett
  8. So beautiful! I love your designs. Happy New Year to you and yours! All the best, Rié

    SvarSlett
  9. What a joy to find your blog today! Your style and designs are fantastic and bring a great deal of joy and inspiration. Thank you so much for sharing. Wishing you continued success in 2015. Happy New Year. Nicky Owen

    SvarSlett
  10. I wish you a Happy New Year !

    Tomaszowa

    SvarSlett
  11. Your blog is always so beautiful! Happy New Year!

    SvarSlett