fredag 13. juni 2014

Maritimt i blått

Så fyller vi huset med de deiligste BLÅ MARITIME toner...FOR nå er det sommer i heimen også :)
Lykter og maritime fystikkesker er på plass, disse er også varer jeg har i butikken. Lyktene er like fine vinter som sommer...og lykter kan jeg aldri få nok av :)
De deilige blå tekstilene og kurven er fra en av mine absolutt favoritt butikker, Home & Cottage .
En haug av disse er også noe av varene fra butikken min, lekre når lyset får leke seg i disse :)





De vakre skjella er funnet på ferieturer i herlige Danmark. For noen små nydelig kunstverk !



Herlig blått stripet sengetøyet også fra Home  & Cottage ....en liten "feriepengegave" til oss fra meg,hi,hi.....Litt skal man unne seg vettu :)
Shortsene til min bedre halvdel dette, han pleier å "flytte" inn i disse helt til høsten kommer...jammen gjorde de seg på her på knaggene på soverommet også :))) De søte blå stripete posene fulgte med sengetøyet, en søt liten dekorativ detalj.
I morgen er jeg på plass i butikken fra 11-14. Sommeren har satt sitt preg der også :)

                      Riktig god helg alle sammen ! 
                               KLEM VIBEKE 
Psssst ! Straks et MAGISK tall her på bloggen....Ufattelig morro at det nærmer seg 1000 følgere her inne.....:)TUSEN TUSEN TAKK alle sammen , THANK YOU & GRACIAS !

11 kommentarer:

  1. Ja GRATTIS får man väl säga och jag älskar ditt inlägg i blått! Härligt!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  2. Nydelig,nydelig,nydelig!!!!!
    Så fint du Styler og styrer på,og alt ser fantastisk ut!Plutselig likte jeg veldig godt blått ;))))
    Så gøy med så mange følgere,men det er i grunnen rart det ikke er enda flere - alltid såinspirerende og givende å titte innom deg!!!!
    Ha en deilig helg både i butikk og i heimen !!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Å, så nydelig ღ
    Blir så glad når
    jeg titter inn her
    Ønsker deg en
    herlig lørdag og
    helg ღ Klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  4. Ahhhhhhhh so peaceful and pretty.
    Kris

    SvarSlett
  5. Heisan!
    Tusen takk for en veldig inspirende blogg med vakre bilder.

    Mvh Kari

    SvarSlett
  6. Congrats congrats oh so excited for you. This is such an honor and your home so deserving. I cannot wait to see you in the next issue.
    Interior Design Idea

    SvarSlett
  7. Vakre farger og vakre sammensetninger! Ikke rart det er mange som vil følge deg!
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder! Og vakre farger! LIKER den lille krakken!!! Ha en herlig søndag!

    SvarSlett
  9. God morgen kjære!
    Det er jo bare SÅ gjennomført lekkert hos deg at jeg har ikke sett " makan" altså!
    Nydelig!!!!!
    Ønsker deg en herlig ukestart.

    God klem
    Camilla .

    SvarSlett