mandag 30. juni 2014

Inspirert av sommerens blomster


Blomster er en av mine største inspirasjonskilder og blått og grønt er favoritten her også :)



Som oftest er jeg ute i hagen eller naturen på denne tiden for å lage meg en bukett, men denne gangen har jeg vært hos Mester Grønn . Med vakre blomster til gode priser kan man leke seg med disse på mange måter:)

Viser  dere også mitt nydelige heklede teppe,laget av Kaja Berntz . Er så veldig glad i det og har flere i butikken i skjønne farger :)



Buketten ble egentlig kjøpt inn til butikken i helgen,hvor den gledet alle som kom inn...Skuffen  var godt fyllt opp med gamle flasker her...noe den ikke er lengere siden mange gjerne ville sikre seg gamle sjarmernde flasker i helgen:) Men etter gårsdagens jakt er det igjen mulig å sikre seg slike...vi var veldig heldige på jaketn i går kan jeg fortelle,flere unike ting ble med hjem...som i løpet av uken finner veien ut i butikken:) Blir nok noen glimt av noen av skattene her inne først...bare å glede seg :)
Forsatt god ny uke alle sammen ! KLEM VIBEKE

8 kommentarer:

  1. Your flowers are just beautiful! I love your afghan ~ the colors are just gorgeous. I wish I could knit or crochet when I see these beautiful handmade pieces.

    SvarSlett
  2. Your pictures always so gorgeous. Love the homemade afghan too. So pretty.
    Kris

    SvarSlett
  3. God morgen kjære ❤️
    Noe SÅ herlig å besøke sammen med kaffekoppen;)))
    De nydeligste bilder med DE herlige blomstene;)))
    Jeg liker!!!!
    I dag reiser Guttaboys og moi på " landet" ,du vet....der som det er SÅ koselig!
    Svigermor er på hytten så det skal bli koselig.
    Bjarte er hjemme på jobb ,men snart er det ferie på han også!
    God ny uke vakre venn.

    Klemmer for hele uken❤️❤️❤️

    SvarSlett
  4. Ufattelige nydelige bilder :-) Sukk.
    Når jeg kommer på de kanter av landet skal jeg utvilsomt besøke din butikk :-)

    SvarSlett
  5. Forsøkte å sende deg en mail med spørsmål om lappeteppet, men den går ikke igjennom...Kunne tenke meg til å kjøpe et :-)

    SvarSlett
  6. Agapanthus - I love this flower......beautiful pictures!


    SvarSlett
  7. Allt är så flott!! Hinken med blommorna Wow. Ha det fint. Kram Anna

    SvarSlett
  8. Fantastiske bilder og nydelige farger i det teppet ditt :-)

    SvarSlett