mandag 31. mars 2014

Gult- gjør dagen GLAD !

GULT er en farge som jeg har fått mere og mere sansen for...blir bare så glad av nettopp denne fargen...er det rart det er favoritt fargen blant barn :)) Ennå har jeg til gode å bruke det interiøret... men går å har planer om å male både en stol og bringe inn tekstiler i herlige glad GULT.


Det er gøy å mixe farger som dette i gult ,grønt og lyseblått....mine vårfarger det :)


                     Nå er dagen for åpningsdagen av min lille butikk også klar :
            TORSDAG 10 APRIL .kl: 18- 20 !
Ååååååå det blir morro det :) Skal komme tilbake med mere info om nettopp denne kvelden, for her kommer det til å skje mye spennende ! Vi ses snart alle sammen !

                           KLEM VIBEKE

11 kommentarer:

  1. Aldeles nydelig.....så skjønt altså!

    10 april.....åååå kunne ønske jeg var der!
    Å så spennende og gøy dette blir min kjære venn.
    Ha en flott dag ,håper dere har sol:)

    Gooood klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Dear Vibeke,
    oh now I'll have a wonderful day for sure! So bretty and beautiful!
    Cross my fingers for your shop opening
    sunny days
    Elisabeth

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Og jeg skulle virkelig ønske jeg bodde i nærheten av butikken din :-)

    SvarSlett
  4. Dear Vibeke, as always I <3 your pictures!! Your blog is my absolute favorite.
    I wish you all the best for the coming days and ofcourse with the opening of your new shop. How I wish I could have been there too... Looking forward to your pictures ;-)
    Happy day.
    Best regards,
    Anita

    SvarSlett
  5. Очень красиво и оригинально!

    SvarSlett
  6. Javisst!!! Både gult och dina bilder gör dagen gladare :) Kram Anna

    SvarSlett
  7. Ååååå---så kjempe spennende:} det går jo kjempe fort til den 10 April:}
    Kommer til å være fullt av folk:}

    Nydelige bilder og når du putter inn gult på denne måten er fargen bare vakker:}
    Alt du tar i blir til gull:}
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Vill bara titta in och säga hej. Ha en skön kväll.

    Kram från Helen

    SvarSlett
  9. SO lovely, Vibeke...I am loving the daffodils and yellow right now, too...feels like spring! So excited for you...the store will be opening soon!

    SvarSlett
  10. Jeg gleder meg så masse på dine vegne. Så gøy det blir. Skulle ønske meg og Camilla kunne kommet en tur 🌹🌹🌹
    Vakkre bilder av nydelige farger. Herlig 💜💛💚💗💟💐

    SvarSlett
  11. Spennende med butikken;)

    Vakre bilder;) Påskelijer er som små soler;)

    SvarSlett