torsdag 2. januar 2014

Tro mot en stil....

I bildet under her oppsummerer jeg ALT jeg er tro mot i min stil.....og denne har vært med meg i mange ,mange år nå...Hvit base med en god mix av det romantiske og rustikke....der har du meg:))Nå som julen er ute av mitt hus er det altså denne stilen som dominerer i månedene fremover :)




Gammelt sølvtøy som er arvet og loppisfunn er fortsatt endel av mitt interiør. Husker jeg helt korrekt fant jeg denne engelske tesilen for slikk og ingenting på et loppis her i byen for mange mange år siden:)
Gamle tekstiler som folk før oss har lagt ned masse arbeid i...slutter aldri heller å fasinere meg...Helt sikkert at disse vil glede oss her hjemme i mange mange år til :)
                                     Ønsker alle en riktig riktig GOD HELG der ute !
                                               KLEM VIBEKE
                                         


8 kommentarer:

  1. Bare helt herlig stil min venn....
    Hvitt er lekkert og din ramme rundt gjør det jo dånings ;)
    GOD HELG!

    Stor klem fra Camilla.

    SvarSlett
  2. Helt gjennomført vakkert :)

    God helg !

    SvarSlett
  3. Hei Vibeke, Jeg er Jutta fra Tyskland ... Jeg liker bloggen din så mye. Jeg liker din måte å leve på og sette opp. med oversetteren jeg har oversatt brevet mitt til deg.
    Jutta

    SvarSlett
  4. Fortryllende vakkert:)
    Dette er bare noe jeg elsker også, så faller helt i mon smak:)
    Ønsker deg en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Vakkert;) Ja du kan dette med å finne de rette tingene og sette de sammen til nydelige stilbilder. Gamle handarbeider er det virkelig verdt å ta vare på. Det er alltid like koselig å legge på den lange, hvite linduken som farmoren min vevde i 1959. Jeg er så glad for at jeg eier den.
    God helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  7. Nydelig vakkert! Så flotte ranunkler, er de allerede kommet!? God helg til deg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder, elsker stilen din. Du får det til så gjennomført og flott :)

    SvarSlett