onsdag 22. januar 2014

Drømmehelg....med vårinspirasjon i vente !

Denne helgen skal jeg på min første interiørmesse på Lillestrøm, det bare ble sånn plutselig bestemt siden jeg fikk en veldig hyggelig invitasjon av en god god venn . Så her blir det MYE inspirasjon i vente med VÅR/ SOMMER som tema...kjære tid! Skal si det blir spennende og ikke minst koselig å dele en slik dag med en god venn:)

Det betyr jo ikke at jeg dropper Antikk & Bruktmessa på lørdag....Åh!!Nei her blir det i pose og sekk heeeele helgen...Jeg kaller det DRØMMEHELG jeg  :))))





Gleder meg til å komme tilbake her med masse inspirasjon fra en meget innholdsrik helg...for kamera skal få være med der det skjer.....:)
Fryder meg bare over følgertallet som stiger her om dagen, kjære alle sammen TUSEN TAKK !
Mange av dere har nok funnet veien hit via en stor blogg i USA som nylig lagde et innlegg om Vibeke Design,så glad jeg ble når jeg oppdaget dette :) Innlegget kan du se her: http://www.savvysouthernstyle.net/2014/01/think-outside-box.html

 Vi ses snart alle sammen ! Må dere alle ha fantastiske januardager!
                             KLEM VIBEKE

14 kommentarer:

  1. Vibeke Hello! It seems that spring peeks ... for me it is the best season. Your pictures are beautiful. Hope you enjoy the show and look forward to see your photos. kisses

    SvarSlett
  2. Så nydelig at jeg dååååner!!!
    KOS deg i helgen min " svenske" venn;))))
    Hi,hi,jeg måtte skrive at du er norsk!

    Hei och kram på dej;)

    SvarSlett
  3. How nice VIbeke!:):) I can feel Spring in the air even that I've got a snow outside;):):)

    SvarSlett
  4. The blue and white is so fresh and lovely...

    SvarSlett
  5. Hi Camilla, sorry I had the wrong country. My mistake. I just love your style and blog. Beautiful photos.

    Kim

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you for writing about Vibeke design, Kim. So nice that I can inspire just gifted you.
      That I am Swedish, many people have thought before you too .... Hi, hi But I am Norwegian and live in a beautiful county called Telemark.
      I have a very Scandinavian style and love the Swedish style most ... maybe it's that my great-grandmother was Swedish :)))
      Can not wait to follow you on Kim.

      Regards Vibeke

      Slett
  6. On your blog is the climate, mood and today starts spring;)

    SvarSlett
  7. Vibeke... Ilove your blog, style... It is very inspirating for me... Greetings from Slovakia... Jana

    SvarSlett
  8. Så spennende med interiørmesse, det må jo være en drøm å få komme dit :)

    Flotte bilder også

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  9. I always love seeing new posts from you waiting for me every morning. Today's post is oh so lovely. I love the color of the table and the chair, the pretty flowers and the gorgeous blue and white china.

    Hope you have a wonderful time this weekend and will have lots of photos to share with us.

    Congrats on your feature over at Savy Southern Style, she has a nice blog.

    SvarSlett
  10. Hei Vibeke!
    Høres helt supert ut!! Kanskje vi møtes. Skal også på messa i helga :)
    Så moro at stadig flere oppdager deg. Det fortjener du SÅ :) Klem fra Anette

    SvarSlett
  11. Nydelig start på dagen for meg å så på disse bildene!
    Kos deg, dette hørtes sannelig ut til å bli en fin helg!

    SvarSlett
  12. Hei kjære Vibeke!!! Dette er jo virkelig en drømmehelg for deg!! jeg var på messa i går. Den er kjempeviktig. Der tar jeg ut varer for det neste halve året! Brukte tiden godt, og rakk alle mine 10 leverandører der. Måtte dra inn på torsdag denne gang, for i morgen feirer jeg 3 års bursdag i butikken min. Tenk at jeg er igang med mitt 4. år nå!! Tida flyr!!!
    Kos deg masse, masse i helgen.
    Gleder meg til å se om du fant noen antikke skatter!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett