fredag 17. januar 2014

De hadde vært der hele tiden....

I dag fant jeg noe som har vært med meg en laaaang stund...Det er bare det at de har ligget i en skuff og mange ganger har jeg tenkt "Nei, de trenger jeg ikke lengere, er de egentlig fine? Nei.....jo.... ? osv....MEN så fant jeg disse tøyserviettene i nydelig blå  på Home & Cottage i dag og plutselig kom jeg på hva jeg hadde liggende der langt inni en skuff som ville passe...:)
Disse håndlagede keramikk serviettringene fikk vi til vårt bryllup for hele 18 år siden og har ALDRI vært i bruk før i dag......Tenke seg til og i dag syntes jeg de bare var SKJØNNE...Rart det der at man plutselig "ser" noe ved ting man har hatt så lenge liggende.De kom til sin rett med disse tøyseviettene på denne dag de..:)


                      Skal si jeg i dag er glad jeg ikke kvittet meg med de....:)


Ikke mye jeg har fra tidlig 90-tallet...men nå skal disse få bli :)))




Fortsatt SNØR det store mengder her på denne kanten av landet...og det begynner virkelig å bli MYE.. Slik skal det holde på i flere dager til.....det blir nå spennende å se hvor mye vi får tilslutt...Her sender Nure og meg en GOD HELG hilsen til dere alle ! KLEM VIBEKE











5 kommentarer:

  1. Serviettringene var skikkelig fine og passet så flott med tøyservietten og servicet..det var bra du fant frem de igjen:) Koselig bilde av deg og Nure!! God helg, Vibeke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Hihi......tror det er mange som kjenner seg igjen i det du skriver...alt hva vi samler på,som står eller ligger og aldri blir brukt!!!!Men av og til går det opp et lys-og dette du viser ble jo kjempekoslig :))
    Nydelig service og alt i sammen,og de små greinene med gåsunger da...dette ble vårlig og lekkert!
    Heldige dere er som har då mye snø,her er litt og kjempefint,men jeg elsker når det laver ned metervis så det håper jeg kommer hit også!
    Du og Nure kler snøen!:)
    God helg flinka!!!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Å så koselige servietter og ringer!
    Og sammen med det skjønne fatet og stylingen..... Herlig!
    Rosen var lovely!
    Bildet av deg og Nure var bare sÅ flott !
    God helg vakre venn❤❤❤
    Kiss and love!

    SvarSlett
  4. Que perro mas bonito me encanta. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    SvarSlett
  5. Ja, det er litt rart med det. At av og til kan vi finne igjen noe i en skuff eller et skap, som man egentlig aldri syntes var så fint, eller så noe verdi i det. Men så, etter mange år så syns man plutselig at det er fint allikevel! :)

    God søndag til deg!

    SvarSlett