torsdag 9. januar 2014

Blå små gleder som er verdt å vente på....

Hvert år gleder jeg meg til disse blå perleblomstene kommer i butikkene..de livner opp i denne mørke tiden vi nå er inni i og gir oss en følelse av vår ...også er det de blåtonene da....veeeeldig svak for de:)
Ja det er små gleder....men gleder som kan gi oss MYE :)















I morgen har jeg fri og den dagen skal brukes veldig godt...blir både tur til Skrot Tor og Gammel Kjærlighet!
Blir spennende å se om man finner noe som kan friste...er nok stor "fare "for det hi,hi :)))
                         KLEM VIBEKE

10 kommentarer:

  1. I adore these pictures.. so lovely and smooth!! Thanks for shearing!!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder hos deg;)
    Gleder meg til å se hva du finner hos Skrot-Tor og Gammel Kjærlighet;)
    Jeg har vært i hagen og gravd opp en del løkplanter for videre driving inn.
    God fridag til deg;)
    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Disse små blå gledar eg meg også til- Nydelege er dei :-) Eg har faktisk vore ute i hagen i dag og tatt bileter av både Primula, Julerose og Tusenfryd i blomst- og det den 9 Januar- Heilt utruleg!
    Kos deg i morgon- skulle gjerne blitt med på "skattejakt"- men reknar med at vi kanskje får sjå etterkvart ;-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Mmmm så vakkert! Bildene dine er en drøm, og jeg synes det er så vakkert. Disse blå toenen er jo helt nydelige, og i denne mørke vinteren uten snø trneger man virkelig noen pust om lysere tider. Takk for litt balsam for sjelen, og lykke til med skattejakten i morgen.
    Hilde

    SvarSlett
  5. Dear Vibeke,
    I´m falling in love with your beautiful pictures! Every time!!!
    Hugs,
    Tini

    SvarSlett
  6. Å du VET å friste du min venn med de HERLIGSTE bilder av VÅR!!!!!! Jeg liker!
    Så skjønt å titte innom deg......som ny energi faktisk:)
    KOS deg i morgen på den " nye" frifredagen din:)))
    Kunne ønske at jeg var med deg da....

    Nå er det natta her....SÅ trøtt i dag.
    GOD NATT min skatt.

    Klem på deg:)

    SvarSlett
  7. Jeg elsker disse små blå gledene også. Så struttende og våryre. Må få kjøpt med det samme de kommer. Har ikke sett de her ennå.
    Klem og god fridag til deg

    SvarSlett
  8. Underbara bilder!
    Ja nu längtar man till våren!
    Ha en fin helg!
    Kram!
    Jenny

    SvarSlett
  9. Gorgeous colours and photos!

    SvarSlett
  10. Herlig, ja perleblomster er kjempesøte, du vet vel at du kan plante de ut i hagen til våren.........
    håper du får en god jakt i dag, gleder meg til å se.....
    Måtte du få en flott helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett