søndag 21. juli 2013

Det gode i livet!

Å så deilige varme dager vi har her nå,kan ikke huske sist det var slik en sommer. Klart den må NYTES,synes ikke det er lenge siden vi hadde ekstrem kulde og is og snøbelagte gater her jeg...Det er en nokså sliten men veldig fornøyd Vibeke som sitter høyt med bena i kveld...Det har nemlig vært to strålende sommermarkeds dager i herlige Nevlunghavn hos Otiilies Gårdshandel.Mange tok turen innom og jeg kan ikke være mer en strålende fornøyd med mitt eget salg..Jeg dro nemlig hjem nærmest utsolgt for malerier:)))

 Slike dager gir meg bare så MYE,man møter så mange inspirerende og gode mennesker som deler den samme interessen som deg..ÅH! det er godt det:))Vil takke alle som tok turen innom min lille plass og slo an en hyggelig prat og handel.Det var gode samtaler om både blogg og kunst.Dere skal vite jeg setter pris på alle de gode orda:)

Klart jeg selv fikk med meg noen skjønne skatter fra Lise,som bare har de fineste saker med seg fra Sverige.Jeg gir dere en smakebit på dette senere.Riktig god ukestart til alle sammen,her går man inn i sin siste ferieuke:) Den skal NYTES!    KLEMMER VIBEKE

3 kommentarer:

  1. Dette høres gøy ut, gleder meg til å se!
    Hilsen Signe.

    SvarSlett
  2. For et utrolig nydelig ute-rom du har:)
    Kjempe inspirerende:)
    Så gøy at det ble en sånn vellykket helg for dere:) det gir en sånn god følelse når man ser at det gir gode resultater:)
    Ønsker deg en herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett