onsdag 16. januar 2013

Grått,hvitt med et hint av grønt!

Jeg viser idag bilder som har grått,hvitt og en "dæsj"av grønt i seg. Denne bildeserien kunne blitt laaaang men velger bare en liten smakebit i dag.Vi begynner ute en kald vinterdag,brrrr...de vottene kom seg fort på igjen:)
 Så kommer vi inn å jeg flørter litt med våren. Her har jeg laget en krans med olivenkvister,puselabber og kvist.Her kommer noen forslag på hvordan den kan brukes..
 For å lage en liten dekorasjon ut av krokusen la jeg kransen på toppen av keramikkkrukken. Vårlig og rustikk fikk vi her da:)
 Det var nå veldig meg på vinterstid dette i fjor....grått,hvitt og en liten smule grønt....Både i stuen ,kjøkken men også gang...

Ja jeg tror jeg kunne holdt på å "pøst"ut bilder her men engang må det stoppe:)) Alle disse bildene ble som sagt tatt i fjor og når man sammenligner stilen her hjemme nå har det begynt å lure seg inn andre farger på denne tiden....lager et  innlegg om dette senere i dag:))))Ha en fin onsdag alle sammen!

                                                    KLEM FRA VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Vakker krans av puselabber ;) ble virkelig vårlig preg med krokusene:) Sååå koslig hjem du har , koser meg med bilder blir inspirert av deg :) Ha en vakker onsdaag..kaldt her idag ..brrr:)
    Vibeke :)

    SvarSlett
  2. Hei høpp!

    Nydelige bilder:)
    God vår følelse ja:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder fra et vakkert vinterhjem!

    SvarSlett
  4. Flotte og vårlige bilder!!! Nydelig!!!!

    SvarSlett
  5. Så nydelig Vibeke:))) Og så masse energi du må ha, erså misunelig på det kjenner jeg altså:) Syns jeg går immellom sofan og peisen når det er så kaldt:( men kjenner jo at en gleder seg veldig til våren når jeg ser de flotte bildene din Vibeke:)) Så flott om du gidder å fortsette...hihi:))
    Klems fra Grete

    SvarSlett
  6. Hei!
    Elsker kransene du lager. De blir jo like flotte alle sammen.

    Klem,anette

    SvarSlett
  7. OhOhOh..... noe så utrolig vakkert vennen:)
    Blir helt satt ut hver dag jeg er inne hos deg:) masse herlig inspirasjon, nydelige bilder og vakkert hjem du har:)
    Kjempe flink du er:)
    Nydelige bilder:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett