torsdag 15. november 2012

Are you ready ?

TAKK så mye for alle flotte tilbakemeldinger på gårsdagens innlegg,mange herlige mennesker som kommer med de skjønneste ord både her og på facebook. Ja jeg blir helt rørt..og GLAD :)))Så over til julepusleriene mine , her har jeg samlet kvister ,kongler og annet naturmatriale som bare venter på å bli brukt:) Hvordan er det med deg, har du begynt å samle inn til litt kreative syssler i desember?


Som dere ser har et tre kommet opp og fungerer nå som lysholder for alle glasslyktene mine,når mørket faller på er det bare så koselig...(men veldig vanskelig å fange det bra med kamera,desverre..) store lerkekvister er også kommet til.....meg og lerkekvister altså...jeg blir aldri lei...:)
Gleder meg masse til å ta fatt her på mitt lille juleverksted, har selfølgelig bestillt bitte litte grann snø...slik at julestemningen blir ekstra forsterket..hi,hi. Fredag alerede i morgen da gitt...det er ikke feil det:)

                                               KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Så mange flotte saker du har samlet ;-) Skjønner godt at du gleder deg til "juleverksted" ;-) Og du tryller jo fram de herligste ting - så det skal bli gøy å se hva du lager. Selv har jeg ikke samlet noe enda...hmmm...

    Men du, så gøy at du er med i Bolig Drøm, da ;-) Jeg fikk bladet i posten i går, men har ikke åpnet det enda. Skal til Halvardhuset i helgen, og tenkte jeg skulle "spare" det til jeg kom dit. Nå ser jeg virkelig fram til å lese det - og til å se reportasjen fra det nydelig huset ditt ;-) Skal rigge meg til med bladet foran peisen med en god kopp te og et varmt pledd.

    Ha en riktig fin kveld, kjære Vibeke!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med flott reportasje. :) Nydelig hjem du har og du er superkreativ og flink. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Aller først - gratulerer med flott reportasje.
    Så herlig julestemning du gir oss.

    Har samlet kvister, kongler og mose som jeg gleder meg til å begynne med.

    Ha en fin kveld
    :) Inger

    SvarSlett
  4. This is really a great collection, I would like to harveste as much gifts of nature as you did. Here in the city, is a small forest, unfortunately only with broadleaved trees :( Have a great time. Renata

    SvarSlett
  5. I just found your beautiful blog at Cabin and Cottage.
    I have been gatering up for the Christmas season recently too.

    Carolyn

    SvarSlett
  6. Men så mycket fint du har här. Jag bara älskar allt med lärkkottar. Kommer tillbaka och hälsar på igen.

    Kram från Helen

    SvarSlett