fredag 19. oktober 2012

Morgenstemning

 Å  bare ha levende lys som eneste lyskilde er SÅÅÅ stemningsfullt kjenner jeg...Så dette er "rykende "ferske morgenbilder du får fra en mørk og regntung Porsgrunn idag.Å jada jeg har alerede vært ute å prøvd været..(med en smågal hund etter løpetid for tiden)...og det var VÅTT!
Men det gjør ingenting når man vet man skal inn å kose seg med en god frokost:) Formen er så mye bedre også,hadde virkelig godt av å bo under dyna i går:) 


 Ønsker alle en strålende lørdag,med eller uten regn!Klemmer fra Vibeke

5 kommentarer:

  1. Å jeg "hører"morgen stemningen!
    Så koselig å tenne masse lys inne når det er mørkt og regn ute.
    Ikke så værst her i dag....
    Jeg våknet opp til egg og bacon siden min mann er A+ type...og jeg sover "helt" til 0700.....
    Skjønner du....
    Men man får jo masse ut av dagen da og i dag er det dugnad i gaten og etterpå skal vi se på min tøffe nevø som er med i verdensmesterskap i strong man!
    Tenk jeg passet han når han var liten....Han er IKKE liten nå lenger!
    Så Victor dropper bursdag på Leos Lekeland for å heie på sitt store forbilder fetter Vidar!
    Jeg kommer til å ta helt av med roping,men må prøve å ikke sjkemme meg ut for det skal gå på tv....men vet ikke hvilken dag.
    Uansett:Så fint at formen er bedre i dag,som bestillt!
    God helg og kose deg massevis i ditt vakre hjem!
    Kram på dej!

    SvarSlett
  2. God morgen!
    Herlige stemningsfulle bilder!!
    Her silregner det ute og jeg har en hund jeg må dra ut når det regner. Hun er absolutt ikke glad i regn.
    Ønsker deg en fin lørdag med god frokost og mye innekos!

    SvarSlett
  3. Härlig morgonstämning i ert hus! Fint, fint igen en gång!

    SvarSlett
  4. Finnes knapt noen bedre stemning enn den en får fra masse levende lys.
    Ønsker deg en fin fin lørdag, Vibeke!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  5. En herlig stemning. Det er nydeligt å komme inn når man har vært ute i regnværet ja. Klem fra Liv

    SvarSlett