torsdag 9. august 2012

Do more of what makes you happy !

Så jeg gjorde det i kveld..nemlig å skrive:)Det å forme å skrive er noe av det beste jeg vet.
Disse papphjertene har jeg hatt liggende en stund,å grunnet de hvite først.
            Et av mine favoritt sitat dette..:)
Koslig med et slikt hjerte som bærer en hilsen
til en god venn:)
Jeg har en tendens til å ta litt av når jeg først er igang..da blir jeg helt hekta og finner også andre ting å bruke kreativiteten på:)Her skrives det sitater på en gammel planke jeg fant på sommerens ferietur.

Så fant jeg dette skjønne sitatet...
 å måtte jo selfølgelig tegne Ole Brum og hans lille venn..:)
Malte masse av disse karene rundt på barnerom for ca 10 år siden:)
Han er jo bare herlig!


Så til dere alle " You can`t use up CREATIVITY !
The more you use,the more you have!!" Så sant så sant:)klemmer fra Vibeke
            

25 kommentarer:

  1. Stilig!!! Flink e du :-)

    SvarSlett
  2. For en håndskrift!!!! Må være fineste jeg har sett :)Ikke skeivt der nei ;)
    Nydelig ♥

    Benteklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille Bente:)Jeg er typen som ikke kan bruke linjal for å få det rett skjønner du...for DA blir det skeivt,ho,ho..Merkelige greier:)Klem

      Slett
  3. Herlig asså :)
    Elsker hjertene :)
    Ha en fortsatt fin kveld, gode du :)

    Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Camilla:)Du vet jeg er glad i slikt:)Klem

      Slett
  4. Skjønneste vakre vene.....
    Blir helt satt ut her jeg sitter.....ho,ho.
    Den vakkreste håndskrift.....sukk...
    Guri for noen flotte hjerter.
    Du er bare helt RÅÅÅÅ!

    Fantastisk innlegg IGJEN!!!!

    Vel,i morra er det freddan....hi,hi!

    "Sees" vi på bloggen min søde!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å du er så god vettu:) Tusen takk min venn ! Dette er avkobling for meg det,med "spotfy`n"på kan jeg bare drømme meg bort i bokstavenes verden,hi,hi...Ja i dag er det freddan..og jeg må pakke litt for i morgen skal jeg på jobbtur til Bergamo:))Skal bli KOS!

      Klem "Bella" Camilla:)

      Slett
  5. Så fin text och vacker handstil :)
    Ha en skön helg!
    kram Tini

    SvarSlett
  6. Helt fantastisk....du er utrolig dyktig og talentfull. Vakre ting du lager, og nydelig skrift! Heldig er den som har en venn som deg, som kan sette ord på det mange tenker, og som kan få et slikt hjerte som du har laget. Dypt imponert!! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh ! Jeg blir helt rørt her jeg sitter jeg...tusen tusen takk må jeg si,det var gode ord å ta med på veien:)Klem Vibeke

      Slett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. God kveld i stua!
    De hjertene var utrolig tøffe! Jeg tar av meg hatten for din pruduktivitet. Takk igjen for all inspirasjon du gir! Kan jeg få spørre hvor du får din inspirasjon og energi Vibeke?
    Klem Inger Johanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Inger Johanne:)Har alltid hatt masse energi,noe som mine foreldre merket godt av når jeg var liten..ho,ho.Men når jeg ble eldre brukte jeg denne energien i trening..da ble det litt roligere i heimen:)Så ble jeg skadet og fikk et ødelagt kne som satte stopper for treningen,det var da jeg fant kreativiteten inni meg. Og jeg begynte å male og interessen ble bare større med årene. Jeg er en type som finner inspirasjon i det meste og blir lett begeistret over de små ting:)Noe som sikkert merkes i bloggen her...:)Klem til deg fra meg:)

      Slett
  9. Hei-Hei!
    Så utrolig flink du er!!!
    Og så mange fine sitater!!!
    Ha en god natt kjære Vibeke.
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anne- Marit:)Ja jeg er glad i sitater,si ifra hvis du har noen jeg kan bruke:)

      Klem Vibeke

      Slett
  10. Alldeles nydelige hjerter! For en lykke å få noe slikt:-) Du har en fantastisk fin håndskrift, rene kunstverket i seg selv!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Berit:))Elsker å sitte å skrive og "rable" litt for meg selv:)

      Klem Vibeke

      Slett
  11. que lindo quedaron los corazones

    SvarSlett
  12. Sæ søte hjerter, og med koselige hilsner på!! Og su har jo en håndskrift som gjør den til et lite kunstverk i tillegg.
    Nydelige!!
    Ønsker deg en fin fin helg, kjære Vibeke!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  13. Oj, for en skjønn skrift du har;)

    SvarSlett
  14. Flotte hjerter! Om man bare hadde hatt en slik håndskrift... Vakkert:)
    Flott blogg forresten:)
    Trine

    SvarSlett