tirsdag 28. februar 2012

Kjøkkenets kosekrok...

Denne bidermeiersofan er kjøkkenets favoritt plass..Den er virkelig god å sitte i, får jeg en pute og et pledd her kan jeg sitte leeenge...også ligger Nure ved beina da...han er jo aldri langt vekk fra mor:)


Her har man også vinduer på flere sider,slik at på en "nyskjerrigper dag" har man full oversikt...Drømmer om en glassveranda her....men er visst ikke alle som er enig i det....(sukk!!!!!)




For en herlig solrik dag vi har hatt her idag......


Spretter sakte men sikkert ut noen skjønne kirsebærblomster nå...Tenk når trærne står i full blomst i mai,DET er bare noe av det vakreste jeg vet:)Fortsatt god tirsdag!Klem

8 kommentarer:

  1. Så flott sofa! Skjønner godt at dette er en favorittplass. Så herlig rom, nydelig gardinkappe, og så flott lys i bildene. Vakkert, rett og slett. Er så glad for at jeg fant bloggen din! Har lagt deg til i bloggrollen min. -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  2. Åh, såååå nydelig du har det! Drømmer meg helt bort i de lekre bildene fra hjemmet ditt, du kan virkelig bruke gamle møbler på en fin måte! Tenker at dette er en populær krok i heimen:-) Klem til deg

    SvarSlett
  3. ååå for en skjønn kosekrok du har!!!

    klem

    SvarSlett
  4. Har kikket litt på bilder fra hjemmet ditt og du har virkelig et fantastisk hjem!:D Får masse inspirasjon av alt det fine du gjør:) Elsker stilen din! Jeg har også funnet et par godsaker hos Skrot Tor, hehe;p Kjempemorsomt å gå der å kikke! Har du bilder fra et og et rom i huset et sted? Er jo så mange innlegg å gå gjennom, hihi:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:)Tusen takk for så koslig tilbakemelding:)I desember innleggene er det endel bilder fra stuen,gangen og soverommet vårt.Men det er bare å følge med så kommer det nok flere fra andre rom etterhvert.Hurra for Skrot Tor!!skal nok snart en tur igjen snart:)Klem Vibeke

      Slett
    2. Bare hyggelig!:) Da skal jeg ta en titt på desember innleggene, og følge fast med fremover!:D Gleder meg! Lykke til med utstillingen:)

      Slett
  5. Flott, som vanlig!! :) Nydelige bilder som gir meg en god vårfølelse! Gleder meg til du skal ha neste salgsutstilling, den bare må jeg få med meg. :)

    Klem C

    SvarSlett
  6. Så nydelig sofa, og for en flott blogg:) Legger meg til som følger, for hit må jeg tilbake å snuse litt:) Velkommen innom meg også! Fin dag til deg!

    SvarSlett