lørdag 28. januar 2012

En rose .....til deg!

Blomster er fasinerende,med alle deres ulike former og fargenyanser. Enkelte synes kansje det er litt for mye blomster her inne..:)Men jeg kan ikke dy meg jeg,jeg tar bilder av det jeg synes er vakkert jeg..og av bare EN rose kan man se MYE..

I min ungdom som 16 åring gikk jeg på et porselensmalingkurs,der var noen av de flinkeste "rosemalerne" jeg har sett...og sånn som jeg beundret de...Uansett hvor mye jeg prøvde gikk det altså ikke, så det ble aldri noen roser på meg...som jeg ble fornøyd med da,hi,hi






Ja rosebildene er til dere alle i dag, som kikker innom ,og til dere som er så hyggelige å legger igjen nydelige tilbakemeldinger. Det er utrolig koselig og jeg setter virkelig pris på det.Tusen tusen takk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar